[ Salam Perkenalan ]

Saya Namran Bin Hussin
Pengarah Urusan kepada IMR Solutions Sdn Bhd

Kepakaran kami ialah membantu penganalisa cuaca, penyelidik tenaga alternatif, pembuat keputusan tertinggi dalam kerajaan ataupun swasta di Malaysia mahupun dimana-mana negara berdekatan untuk menyelamatkan nyawa orang ramai dan harta benda rakyat mereka disaat krisis kritikal yang disebabkan fenomena cuaca seperti banjir, tsunami, ribut petir, ribut taufan, gempa bumi dengan membekal,memasang dan menyelenggara sistem pemantauan cuaca yang tepat dan pantas dilengkapi teknologi terkini dalam alat pengesan cuaca, “integrated web-based weather system”, serta sistem penyebaran maklumat yang mantap.

Kami berpengalaman memasang alat pemantauan cuaca automatik di 108 lokasi di seluruh Malaysia dan juga di pelbagai tempat lain termasuk di Jakarta,Surabaya, Indonesia serta di District of Kawito,Papua New Guinea.

Selain itu kami juga pernah memasang dan menyelenggarakan sistem AWOS ( automatic weather station ) di 16 airport terpenting di seluruh Malaysia termasuk KLIA dan juga terkini di KLIA2.
Dan kami juga pernah memantau pengujian dan pemasangan sistem AWOS di Airport Yangon dan Mandalay di Myanmar pada 2010/2011.

Jika anda inginkan bantuan kami atau kenali sesiapa yang perlukan bantuan kami , sila hubungi kami di [email protected] atau sms/whatapps : 012-9536195 untuk free consultation.

Kami juga ingin memberi peluang kepada orang ramai untuk menambah pendapatan mereka dengan menjadi agen kepada pihak kami.
Sila emailkan maklumat anda ke [email protected] untuk maklumat lanjut tentang agent.

?#?MMM2014? ?#?awakkatmana?